zaterdag 14 september 2013

dan maar opruimen

Helaas weigerde mijn machine vanmiddag zijn diensten. Dan volgende week maar een weekje uit huis, naar de dealer voor reparatie. Ik moest mijn tijd toch proberen door te komen.
Heb nu mijn hobbykamer maar eens opgeruimd. Al de klossen weer eens netjes op kleur en de
uiteinden vast geplakt, de lapjes op kleur en de erg kleine stukjes in de prullenbak.
De stof zuiger er door, weer netjes, maar hoe moet het nu volgende week met mij??
De rest van mijn huis maar eens aanpakken denk ik.

3 opmerkingen:

  1. Je mag je ook bij mij nuttig maken, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou blijkbaar he3b je werk zat want als je bij jannie klaar bent kom je gewoon naar mij toe!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En als mijn machine weer terug is komen jullie naar mij.

    BeantwoordenVerwijderen