vrijdag 15 november 2013

voor de sint, zomaar en op verzoek

Op verzoek van zwemvereniging de Schotejil  heb ik een handdoek met club embleem geborduurd.
Ook borduurde ik weer een waslijntje voor een pas geboren meisje, Vivian.
De sint weet me ook te vinden en heeft me aan het werk gezet.
En omdat het zo leuk blijft, een vilten map geborduurd met Kokeshi dolls.
De map heb ik deze keer ook aan de achterkant geborduurd en natuurlijk de binnenkant
weer in stijl afgewerkt. Een heel werk, maar met een mooie resultaat.
 



 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen maak je toch. Ik heb ook een borduurmachine. Maar nu vraag ik me toch af hoe je dat doet met het was lijntje. Want zou niet weten hoe ik dat moet doen met de machine. Want het lijkt wel alsof er ook stof tussen zit.

    Leuke blog. Kan alleen geen volger worden. Want er staat nergens een word volger button.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annet, kom dan maar eens langs. Zal ik je wel eens wat leren:)
      Gr. Marianne

      Verwijderen