dinsdag 20 januari 2015

Open werkje

Ik wilde altijd nog eens een open borduur patroon proberen.
En hier het resultaat. Ik ben natuurlijk niet helemaal tevreden
met het eindresultaat, de rugvin versiering is los en de staart trekt ietwat.
Ook heb ik organza gebruikt, maar dat is iets te dun en was mijn naald ook nog eens te dik, waardoor het te snel kapot ging.
Al met al wel leuk om te doen, met een op het oog mooi resultaat,maar bij herhaling zal ik het toch anders doen.
De boven stof in de ring spannen, het water oplosbaar vlies dubbel gebruiken en waarschijnlijk de organza ook of een dikkere tussen stof.

Ik ga het maar gelijk uit proberen, anders komt er waarschijnlijk niet meer zo gauw iets van.
Nu wordt het een zeepaardje of een schildpad,
jullie zullen het resultaat nog wel zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten